Öne Çıkan Yayın

Çocuklarıma öğütler...

Karşısındakinde gördüğün suç, sendeki suçun cinsindendir. Önce o huyu kendi tabiatından atman gerek. Sendeki çirkin huy, sana onda göründü. ...

23 Şubat 2014 Pazar

Bakmak görmek mi?

BAKMAK GÖRMEK Mİ?

Gökyüzünü görmüyürum, yokluyorum somutları,
Yağmurlarla ıslanırım, bilmiyorum bulutları,
Dünyam renkten yoksun benim, tarif edemem akları,
İnsanlık ölmesin diye, besliyorum umutları,

Buda benim sınavımdır, ben bir görme engelliyim,
Her bakan görür mü bilmem, ben kalbimle görmekteyim.

Benim de olsun isterdim, görebilen bir çift gözüm,
Bakar kör olanlar için, vardır elbet bir çift sözüm,
Hakkı görmek için bilin, benim yoktur bir pürüzüm,
Sizin gibi görmesem de, hakkikate erdi özüm.

Buda benim sınavımdır, ben bir görme engelliyim,
Her bakan görür mü bilmem, ben kalbimle görmekteyim,

Şükretmekteyim halime, isyanı düşünmem bile,
İsyanı ayyuka çıktı, görenler düştüler dile,
Gözümüzle görmesek de, yoklama çekeriz güle,
Size çile görünse de, bizim için değil çile,

Buda benim sınavımdır, ben bir görme engelliyim,
Her bakan görür mü bilmem, ben kalbimle görmekteyim,...

Şair: Sinan Karakaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder