Öne Çıkan Yayın

Çocuklarıma öğütler...

Karşısındakinde gördüğün suç, sendeki suçun cinsindendir. Önce o huyu kendi tabiatından atman gerek. Sendeki çirkin huy, sana onda göründü. ...

30 Kasım 2014 Pazar

Oy, oy, oy!

Dahası var mı?
Kalmadı mı başka düzenbazlığın...
Ne kadar alçaltın kendini ey müsvedde insan
Ayağına dolandı mı sonunda yalan...

Herkes aptal, bir tek sen akıllı?
Ustası neyse, işte sende çırağı
Asaleti terk ettin, temizi de kirlettin
Dokundukça pisledin, esasa intikal etmedin

Sizde vücut bulmuş bir "ulu"
Toplamda aşiretin bu mu?
Ona buna sayı sayıklar durursun,
Kıyamet nicelikte kopacak, huzursuzsun...

Gelene ağam gidene paşam,
Sana da "vereceğim",
Adı şeref fuhuşu, ama dur unuttu
Huy... Aç gözünü aşiret, satar seni bu...

Sümbülzade Vehbi Efendiyi dinlemeli. Der ki
herkese vermektesin, bir de bana versene, avuç avuç altını, olsun kulun saduman:)

Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Zulmüne, zeval gelecek, biliyorum
Ne kadar zavallısın, artık üzülmüyorum
Günün geldi,  seni içimdeki Hakka teslim ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder