Öne Çıkan Yayın

Çocuklarıma öğütler...

Karşısındakinde gördüğün suç, sendeki suçun cinsindendir. Önce o huyu kendi tabiatından atman gerek. Sendeki çirkin huy, sana onda göründü. ...

30 Kasım 2014 Pazar

Öğretim Üyesi testi

1. Bir öğretim üyesinin birinci görevi nedir?

A: Bilim üretmek     B: Dedikodu üretmek C: Avcılık   D: Biatcılık E: Jurnalcilik

2. Sınıftan geçmenin yolu nedir?

A: Çok çalışmak     B: Hocaya kur yapmak   C: Rüşvetlemek (hediyecikler)

3. Dersin hocasını nasıl tanımlarsınız?

A: Adam gibi ders anlatıyor    B: Bizim dersin hocasının ismi neydi lan? C: Gelmiyor ki

4. Araştırma Görevlisi kimdir?

A: Dersi hocası yerine anlatan     B: Aday hoca  C: Silik adam D: Asan kesen E: Hiç

5. Öğretim üyesi melek midir?

A: Tabiki evet   B: Tabiki hayır

6. Öğretim üyesi sözü ne demektir?

A.: Namustur         B: Başka bir şey vermeye benzemez  C: Tutulmayacak şey

7. Bir öğretim üyesi diğer öğretim üyesinin nesidir?

A: Meslektaşı   B: Maşası   C: Halefi   D: Selefi

8. Öğretim üyesi yalan söyler mi?

A: Asla, o bir melek    B: Ara sıra   C: Devamlı

9. Öğrencisi hocasını neden sever?

A: Okumaya zorladığı için  B: Bol not   C: Köprü meselesi

10. İyi hoca nasıl belli olur?

A: Notundan   B: Kokusundan  C: Sonrasından

11. Bir öğretim üyesi espri yapar mı?

A: Kesinlikle hayır     B: Kesinlikle evet  C: Yaptığını zanneder

12. Bulunduğu yerde makam için ruhunu satan öğretim üyesi var mıdır?

A: Kesinlikle evet  B: Kesinlikle hayır  C: Ruh ne ki lan?

13. Şeytan en çok kimi sever?

A: Seni B: Beni C: Onu

14. Öğretim üyesi memur kafalı mıdır?

A: Asla katılmıyorum B: Kesinlikle katılıyorum  C: Memur az kalır

15. Yüksek-lisans, doktora aşamasında kıble neresidir?

A: Danışman B: Diğer Hocalar  C: Jüri üyeleri D: Müdür-Dekan

16. Yardımcı doçentlikte kıble neresidir?

A: Müdür-Dekan B: Danışman C: Diğer Hocalar D: Jüri üyeleri

17. Doçent adaylığı sürecinde kıble neresidir?

A: Dekan-Müdür B: Danışman  C: Jüri Üyeleri D: Siyasetçiler E: Rektör

18: Profesörlük dosyası aşamasında kıble neresidir?

A: Dekan-müdür  B: Danışman  C: Rektör D: Jüri üyeleri

19. Jüri de görev alan öğretim üyesine hamili yakınımdır telefonu gelir mi?

A: Bizim ülkede bu olmaz B: Kesinlikle evet

20. Kendisine telefon gelen jüri üyesi hamili yakınımdır telefonu gelemeyen adayın hakkını yer mi?

 A: Ne biçim ülke lan burası, asla B: Üye benim tuzum kuru değil der ve yer  C: menfaate göre değişir

21. Öğretim üyesi açılan kadro ilanına oğluyla birlikte ondan daha başarılı bir aday başvurursa kimi alır?

A: Oğlunu  B: Diğer adayı

22. Öğretim üyesi cübbesinin düğmesini ne zaman ilikler?

A: Her zaman  B: Hiçbir zaman

merak etmeyin sadece espri yapıyoruz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder